Dlaczego warto polegać na Agencji Eventowej i jakie korzyści z tego wynikają?
10 października 2019Końcówka roku to w każdej firmie czas podsumowań, sporządzania bilansów, przeglądów i sprawozdań oraz opracowywania planów na przyszłość. Lepiej dla wszystkich pracowników i szefów jest, jeśli tego rodzaju rozrachunki wykonuje się w przyjaznej, otwartej atmosferze i w odpowiednim do tego miejscu. Organizacją spotkań o takim charakterze świetnie zajmie się Agencja Eventowa.
Dlaczego roczne podsumowanie jest tak istotne?
W przedsiębiorstwach o wysoko rozwiniętej kulturze organizacyjnej do rocznych podsumowań podchodzi się ze szczególną pieczołowitością. Podlegają im zarówno wszyscy pracownicy (każdy z osobna, bez względu na wiek czy staż pracy), ale też ogólne osiągnięcia czy cele, które udało się zrealizować, oraz plany, których wcielić w życie się nie udało. Dzięki bilansom i audytom, które wykonuje się pod koniec roku, możliwe jest wprowadzenie porządku i systematyczności, pozwalających mieć jasny ogląd sytuacji i wypracować realne zamierzenia na przyszłość. Jeśli chodzi o podsumowania pracy poszczególnych pracowników, to ich celem, oprócz przekazania konstruktywnego feedbacku, jest także wzmocnienie ich poczucia własnej wartości oraz przynależności do firmy. Ponadto podwładni mają wtedy okazję, by podzielić się swoimi spostrzeżeniami i przemyśleniami na temat poszczególnych projektów i zadań skonsultować swoje pomysły na to, jak usprawnić swoją prace i funkcjonowanie w firmie na przyszłość.
Idealnie warunki do organizacji rocznego podsumowania
Tak istotne dla przyszłości i rozwoju firmy rozmowy, jak roczne podsumowania, wymagają stworzenia dobrych, sprzyjających swobodnej wymianie myśli warunków. W zależności od przyjętego przez daną organizację modelu działania, mogą one mieć bardziej lub mniej formalny charakter. W zorganizowaniu tego rodzaju spotkań pomocna będzie profesjonalna Agencja Eventowa. Przedsiębiorstwa świadczące takie usługi posiadają własną, sprawdzoną bazę różnorodnych obiektów i podchodzą do zleceń kompleksowo. Zadbają m.in. o wysłanie odpowiednich powiadomień, zarezerwują z wyprzedzeniem salę konferencyjną lub inny, wybrany przez zleceniodawcę obiekt, przygotują sprzęt niezbędny podczas wygłaszania referatów lub prezentacji i zadbają o poczęstunek i – jeśli zajdzie taka potrzeba – noclegi oraz dodatkowe atrakcje.
Kiedy najlepiej organizować roczne podsumowania?
Przyjęło się, że spotkania w sprawie podsumowania minionego roku pracy odbywają się w I kwartale nowego roku. Końcówka roku to czas świątecznych spotkań i sylwestrowych zabaw, co powoduje, że większość pracowników jest wtedy zaangażowana przede wszystkim w sprawy rodzinne. Kiedy już wszyscy wrócą ze świątecznego wypoczynku, wypoczęci, z nową energią i gotowi do podejmowania nowych wyzwań, wtedy jest najbardziej odpowiedni czas na konstruktywne rozmowy o przyszłości organizacji. Warto jednak pomyśleć o tym z wyprzedzeniem i zająć się organizacją na co najmniej kilka tygodnie przed planowanym wydarzeniem.