Event brandingowy dla Spectrum Brands – Marka Remington – wprowadzenie nowych produktów oraz podpisanie oficjalnej współpracy z Manchester United i wprowadzenie specjalnej linii męskich produktów
Podpisanie oficjalnej współpracy z Manchester United i wprowadzenie specjalnej linii męskich produktów. Czy to nie jest ogromna okazja do świętowania? Właśnie z tym zgłosiła się do nas marka Remington.
Naszym zadaniem było zorganizowanie eventu brandingowego, na który zostali zaproszeni dziennikarze, blogerzy i influencerzy.
Produkty, które miały zostać zaprezentowane wiązały się ze stylizacją brody i włosów u mężczyzn, dlatego postawiliśmy na typowo Męski Event z męskimi atrakcjami.
W evencie wziął udział Barber, który dokonywał męskiej metamorfozy, używając przy tym nowych produktów marki Remington. Zaproszeni goście mieli okazję skorzystać z usług dobrego Barbera i wypróbować męskie produkty Remingtona.
Na tej imprezie nie mogło oczywiście zabraknąć… Piwa i gier! Goście mogli próbować 40 różnych gatunków kraftowych piw, usiąść na wygodnych kanapach i…. pograć w Fifę (i wcielić się w zawodników Manchaster United!) Stworzyliśmy mały, męski raj.
Mieliśmy także okazję posłuchać o piłkarskich historiach od polskiego dziennikarza sportowego Michała Pola oraz Marka Wiernika – najwierniejszego fana Manchester United!
Oprócz pysznego, kraftowego piwa pitego przy oświetlonym, drewnianym barze, każdy z gości mógł spróbować świetnego, street foodowego jedzenia i po prostu spędzić czas w miłym towarzystwie.